Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΤΑΞΙΣ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠ' ΤΟ ΧΑΟΣ







Μη σκιάζεστε στα σκότη! Η λευθεριά // σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι // της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει. (Ιωάννης Πολέμης)



Ο John Lennon των 'Beatles' είχε γράψει πως: 'Είμαστε πιο δημοφιλείς από τον Ιησού Χριστό τώρα. Δεν ξέρω ποιο θα φύγει πρώτα. Το ροκ εν ρολ ή ο χριστιανισμός'. Πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται αν η Αδελφότητα-σύμφωνα με την πεποίθηση πολλών ερευνητών και μελετητών ότι μία σατανική Αδελφότητα κυβερνάει τον πλανήτη Γη-θα παίξει το τελευταίο της χαρτί μέσω της απειλής μίας εξωγήινης επεμβάσεως. Όπως και να έχει η ιστορία, ο αέναος σκοπός της άρχουσας τάξεως είναι ο συγκεντρωτισμός της εξουσίας μέσω της διεθνοποιήσεώς της. Για να γίνει αντιληπτή η διαδικασία αυτή πρέπει άπαντες να κατανοήσετε το μότο 'Η Τάξις προήλθε απ' το Χάος', το οποίο εκφέρεται στην λατινική ως 'Ordo ab Chao', το οποίο άλλωστε αποτελεί το μότο των Μασόνων 33ου βαθμού. Το βιβλίο 'Προς μια παγκόσμια δικτατορία' του Gary H. Kah (εκδόσεις Στερέωμα) περιγράφει το μυστικό σχέδιο για την παγκόσμια δικτατορία. Με λίγα λόγια περιγράφει το σχέδιο που αποσκοπεί στην ολοκληρωτική υποδούλωση της ανθρωπότητος. Ο 'Αρχαίος κι Αποδεδεγμένος Σκωτικός Τύπος' του Ελευθεροτεκτονισμού, κοινά γνωστός ως 'Σκωτικός Τύπος' (Scottish Rite), είναι μία σειρά προοδευτικών βαθμών (απ' τον 4ο έως τον 33ο βαθμό) και λειτουργεί υπό τον έλεγχο του Υπάτου Συμβουλίου. Ο Σκωτικός Τύπος αναπτύσσει τις ηθικές διδασκαλίες και την φιλοσοφία της 'Συμβολικής Στοάς.' Ο όρκος των Μασόνων 33ου βαθμού έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο ως ο Όρκος των Ναιτών Ιπποτών των Μασονικών Ταγμάτων' προς τον Σατανά. Στο έργο 'Locked Keys of Freemasonry', του Manly Hall  αναφέρονται τα εξής: Όταν ο Μασόνος καταλάβει ότι το μυστικό της επιτυχίας είναι η σωστή χρησιμοποίηση της ζωτικής ενέργειας, τότε έχει κατανοήσει το μυστικό της τέχνης του: 'Οι μεγάλες δυνάμεις του Εωσφόρου είναι στα χέρια του και προτού προχωρήσει μπροστά πρέπει ν’ αποδείξει ότι ξέρει να χρησιμοποιεί καλά αυτή την ενέργεια'. Αδωνάι είναι μια ονομασία που έχουν δώσει οι μασόνοι στον Θεό για εμπαιγμό.




Οι μυστικές εταιρείες μετέρχονται το 'Ordo Ab Chao'. Οι ημερήσιες διατάξεις σχεδιάζονται, ώστε ν' αποφέρουν περισσότερη δύναμη στους ήδη κατέχοντες την ισχύ υπό την μορφή εξουσίας. Το χάος δημιουργείται και τα ενδιάμεσα καταστρέφονται-μετατρέπονται μεταφυσικά σε στάχτη. Εξ ου ο μύθος του αναγεννώμενου απ' τις στάχτες του, Φοίνικα, ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται ευρέως απ' τους θιασώτες της νέας αναρχίας που επικαλούνται αποκλειστικά το χάος για την ανάδυση μίας νέας ζωής. Στο σημείο αυτό αρχίζουν οι κραυγές των ανθρώπων για την εξεύρεση λύσεων. Είναι το στάδιο όπου η κοινωνία εξωθείται στην ψήφιση κοσμικών νόμων για την υποτιθέμενη εξομάλυνση των κοινωνικών σχέσεων, ενώ αυτό που επιτυγχάνεται είναι κάποιοι ελάχιστοι 'πεφωτισμένοι' να καταδυναστεύσουν τους υπόλοιπους πολλούς 'αμύητους' ανθρώπους. Αυτοί οι κοσμικοί νόμοι δεν θα ψηφίζονταν ποτέ αν δεν υπήρχε το προκληθέν χάος. Όλα είναι ενέργεια και κάποιοι ασεβείς διαχειρίζονται αυτή την ενέργεια σε βάρος της ανθρωπότητος κι επ' ωφελεία των ιδίων. Ο James Arthur περιγράφει στο έργο του 'Mushrooms and Mankind' την διαδικασία αυτή ως εξής: 'Η Τάξις βασιλεύει, μέσω της εξαπατήσεως των μαζών, ενώ έχουν επιτευχθεί όλοι οι σκοποί της ατζέντα'.



Η ονομασία Σκωτικός ή Σκωτία προέρχεται απ' την λατινική και με τη σειρά της απ' την ελληνική λέξη 'σκότος', απ' την απόκρυψη του φωτός στην αλληλοδιαδοχή τους. Στην αρχαία Αίγυπτο υπήρχε ένα ιερό της θεότητος Venus Scotia και λέγεται ότι η ονομασία της Σκωτίας προέρχεται απ' την Αιγύπτια Φαραωνική Βασίλισσα Scota. Scota είναι η ονομασία-σύμφωνα με την Ιρλανδική-Κέλτικη και Σκωτική μυθολογία-που εδόθη σε δύο μυθολογικές θυγετέρες δύο φαραωνικών βασιλέων. Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ αποκάλεσε τον Σατανά 'πρίγκιπα του σκότους'. Ο Victor Hugo συνέγραψε την ποιητική συλλογή 'Το Τέλος του Σατανά'. Η ορθόδοξη χριστιανική παράδοση τον αποκαλεί 'άρχοντα του σκότους'. Στο βιβλίο της Γενέσεως αναφέρονται τα εξής: Γεν. 1,2 ἡ δὲ γῆ ἦν ἀόρατος καὶ ἀκατασκεύαστος, καὶ σκότος ἐπάνω τῆς ἀβύσσου, καὶ πνεῦμα Θεοῦ ἐπεφέρετο ἐπάνω τοῦ ὕδατος. (=Η γη ήτο αόρατος, αδιαμόρφωτος και απρόσφορος δια τον ζωϊκόν και φυτικόν κόσμον· σκοτάδι δε ηπλώνετο επάνω από τα ύδατα που την εσκέπαζον, το δε ζωοποιόν Πανάγιον Πνεύμα εφέρετο επάνω από τα ύδατα και περιέβαλλεν αυτήν). Γεν. 1,3 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς. (=Και είπεν ο Θεός· 'να γίνη φως επί της γης'· και έγινε φως). Γεν. 1,4 καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς, ὅτι καλόν· καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς ἀνὰ μέσον τοῦ φωτὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σκότους. (=Και είδεν ο παντογνώστης Θεός το φως ότι είναι καλόν και σκόπιμον· και εχώρισεν ο Θεός το σκότος από το φως). Μ' άλλα λόγια σκότος καλείται από θρησκευτικής απόψεως η ανυπαρξία, η κατάσταση πριν απ' τη δημιουργία.



Ο διάσημος σκοτεινός ποιητής και καλλιτέχνης William Blake αναπαρέστησε με σκηνές το ποίημα του John Milton 'Paradise Lost'. Το σημαντικότατο αυτό πολύστιχο έπος του Milton αρχικά ήτο χωρισμένο σε 10 άσματα και στη συνέχεια σε 12. Στο 1ο Άσμα, που βρίσκεται μεταφρασμένο σ' αυτόν τον τόμο, τραγουδιέται απ' τον τυφλό ραψωδό η παρακοή του Πρωτόπλαστου κι ο διωγμός του απ' τον παράδεισο, που του τον είχε τάξει σαν μόνιμη κατοικία ο Θεός. Κατόπιν ο ποιητής ιστορεί την αιτία της πτώσης του Πρωτόπλαστου, που προήλθε απ' την πλάνη της Εύας απ' τον Σατανά. Στους πρώτους στίχους του τραγουδιού ο ποιητής δίνει πάρα πολλά μέρη της Βιβλικής Γενέσεως, σε υπέροχες πραγματικά εικόνες. Περιγράφεται ολόκληρη η αποστασία του Σατανά, η πτώση του στα κατάβαθα της Κολάσεως και τα σχέδια που κατέστρωσε μαζί με τον υπαρχηγό του, τον Βεελζεβούλ, και τους άλλους συντρόφους του. Εικονίζεται ο μεγαλοπρεπής τύπος του Σατανά επαναστάτη, που ανήκει αναμφισβήτητα στη μεγάλη ποιητική διάνοια του Milton κι είναι μία απ'  τις ωραιότερες δημιουργίες που υπάρχουν μέσα σε ολόκληρο το έπος. Το 1o Άσμα τελειώνει με τη δημιουργία ενός μεγαλόπρεπου παλατιού, με σατανικά ολότελα μέσα, όπου αρχίζει η συνεδρίαση των δαιμόνων, σαν να ήτo μέσα σε κονκλάβιο, πράγμα που αφήνει υπαινιγμούς για τα κονκλάβια των καθολικών Καρδιναλίων. Στους 798 στίχους του 1ου Βιβλίου εντοπίζονται πολλές μιμήσεις και επιδράσεις. Οι σπουδαιότερες προέρχονται απ' τη Γραφή, τους αρχαίους Έλληνες κλασικούς, τους Ρωμαίους κι Ιταλούς κλασικούς, τους Πατέρες της Εκκλησίας, τους συγγραφείς της Αναγεννήσεως κι ειδικότερα απ' τον Δάντη και τη Νωρική μυθολογία. Ο 'Χαμένος Παράδεισος' είναι ένα απ' τα τελευταία έπη, με την κυριολεκτική σημασία του όρου, με θέματα την πτώση του ανθρώπου, το καλό και το κακό, τον ορθό λόγο, την ελεύθερη βούληση, το αυτεξούσιο του ανθρώπου και την εξουσία του. Μ' αυτό ο Milton κέρδισε την αθανασία όπως είχε φιλοδοξήσει.



Έχει επικρατήσει, σε διάφορους κύκλους, η άποψις ότι η Σκωτία είναι η Χώρα των Ελλήνων. Αυτή η άποψις στηρίζεται απ' το γεγονός ότι οι Μινωίτες κι οι Μυκηναίοι έψαχναν να βρουν κασσίτερο και τον βρήκαν σε μεγάλη ποσότητα στα νησιά βόρεια των Ηρακλείδων Στηλών. Αυτά τα νησιά ονόμασαν Κασσιτερίδες Νήσους. Οι Έλληνες φτάνοντας εκεί, στο νότιο-δυτικό μέρος της Αγγλίας τους έπιανε πάντα δυνατός αέρας, κι έτσι ονομάσαν την χερσόνησο 'Κέρας του Αιόλου'. Όταν οι Ρωμαίοι μετέπειτα είχαν την κυριαρχία της περιοχής, έδωσαν το ίδιο όνομα στην περιοχή, με την διαφορά ότι οι Ρωμαίοι το κέρατο το λένε horn (Horn-Aiolou). Από εκεί με λίγη παραφθορά, Corn-Αιόλη, -Cοrn-oυάλη, έφτασε σ' εμάς σήμερα να λέγεται Cornwall (Κορνουάλη). Πιο επάνω την Σκωτία οι Έλληνες την ονομάσαν έτσι από την ομίχλη και το σκότος που επικρατούσε. Είναι γεγονός ότι Σκωτσέζοι κι Ιρλανδοί θεωρούν στη βάση της μυθολογίας τους, δηλαδή προγόνους τους, τους Μυκηναίους. Το 1991 στις εκβολές του ποταμού Έμς στο κόλπο του Μπίγκσμπερυ–Νότια Αγγλία-ανακαλύφθηκαν τα απομεινάρια ενός ναυαγίου το οποίο μετέφερε ράβδους Κασσιτερίτη. Η χρονολόγηση με τη μέθοδο Άνθρακα-14 προσέγγισε τη χρονολογία στο 4.000 π.Χ περίπου. Μινωικές επιγραφές της 2ης Χιλιετηρίδας έχουν κατά καιρούς ανεβρεθεί απ' την Ανατολία και την Ιβηρική Χερσόνησο, έως και το ακρωτήρι Μέτκαλφ στις Ανατολικές ακτές των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Άγγλος Καθηγητής Barry Cunliffe υποστηρίζει ότι το εμπόριο ήλεκτρου ήτο πολύ κοινό μεταξύ των Βόρειων λαών και των Ελλήνων ήδη από το 2.000 π.Χ και σ' αυτό συνηγορούν πολυάριθμα ευρήματα απ' το Γουέσσεξ της Αγγλίας, τις Μυκηναϊκές πόλεις και στις ακτές τις Γαλλίας και Γερμανίας. Ο Ησίοδος στην Θεογονία του γράφει: 'Πρώτον εγεννήθη το Χάος, Έπειτα η Γη, Ύστερον τα Τάρταρα και Τέλος ο Έρως ο παλαιός λεγόμενος κι όχι ο υιός της Αφροδίτης'. Αυτές τις τέσσαρες αρχές αναφέρει ως αυτογεννήτους, κι όχι ότι εγεννήθη η μία απ' την άλλη. Αυτές δεν τις δημιούργησε κάποιος Γιαχβέ, καταπώς υποστηρίζει η Ιουδαϊκή Θεολογία. Με το Χάος εννοεί το Σκότος (τον Αιθέρα), το οποίον εκάλυπτε το κενόν προ της διακοσμήσεως, δηλαδή της δημιουργίας του κόσμου. Το Χάος εγέννησε το Έρεβος και τη Νύχτα, το καταχθόνιον σκότος των αρχαίων Ελλήνων. Ο Ησίοδος δεν εννοεί Χάος μόνον το Σκότος που κυριαρχεί στον κενό χώρο του σύμπαντος, αλλά και τον ενεργειακόν εκείνον χώρον που ύλη κι ενέργεια βρίσκονται εν δυνάμει και σε αταξία (δεν έχουν πάρει μορφή). Κατά τον κορυφαίο φυσικό-χημικό Prigozhin το Χάος έχει την ικανότητα ν' αυτοοργανώνεται και να παράγει νέες ουσίες και νέες καταστάσεις που ο άνθρωπος δεν είναι εις θέσιν να προβλέψει. Τούτο σημαίνει ότι το Χάος δεν είναι στατικό, αλλά δυναμικό και δημιουργός των πάντων.




Το Σύμπαν κινείται διαρκώς προς την αποσύνθεση. Εξ ου 'τα πάντα ρει' του 'σκοτεινού' Ηράκλειτου. Στις ημέρες μας είναι γνωστή η θεωρία της 'Απροσδιοριστίας ή της Αβεβαιότητος' ('Das Unschärfeprinzip') που διετυπώθη απ' τον Werner Heisenberg το 1927. Εν αντιθέσει με την αρχή της αιτιοκρατίας, σύμφωνα με την αρχή της απροσδιοριστίας υπάρχουν γεγονότα των οποίων η εκδήλωση δεν υπαγορεύεται από κάποια αιτία. Η αιτιοκρατία ή ντετερμινισμός ανάγεται στις αρχικές ιδέες που απαντώνται στους ατομικούς φιλόσοφους (Αριστοτέλης 'Περί ζώων γενέσεως΄, 789β 2), στους Επικούρειους και τον Λουκρήτιο (De rerum naturae). Στη σύγχρονη φιλοσοφική σκέψη η αιτιοκρατία συνδέεται με τη σκέψη διανοητών όπως είναι οι Φράνσις Μπέικον, ο Γαλιλαίος, ο Καρτέσιος, ο Νεύτων, ο Λομονόσοφ, ο Λαπλάς, ο Σπινόζα κι οι Γάλλοι υλιστές του 18ου αιώνος. Για παράδειγμα ο μαρξισμός στηρίχθηκε στον οικονομικό ντετερμινισμό. Ο μηχανιστικός κι αφηρημένος χαρακτήρας των εν λόγω περί αιτιοκρατίας αντιλήψεων εκφράζεται με την απολυτοποίηση της μορφής της αιτιοκρατίας, την ταύτιση της αιτιοκρατίας με την αναγκαιότητα και την απόρριψη του αντικειμενικού χαρακτήρα της τυχαιότητος.  Δεν μπορεί να υπάρξει χάος δίχως τάξη κι αντίστροφα. Όπως δίχως το σκότος δεν μπορεί να υπάρξει φως κι αντίστροφα. Είναι αυτό που πραγματεύεται το κινηματογραφικό φίλμ 'As Above, So Below' (2014). Άλλως το δόγμα του αποκρυφισμού 'Όπως ψηλά, έτσι και χαμηλά'.




Εν αντιθέσει προς τον Θεό, τον Ανώτατο Άρχοντα του Σύμπαντος, τον Δημιουργό του Κόσμου, οι Μεγάλοι Αρχιτέκτονες του Χάους (έδρα των οποίων είναι η κόλαση ή η όαση των ψευδαισθήσεων) μετατρέπονται στους Αφέντες της Τάξεως (υποσχόμενοι τον επίγειο παράδεισο). Αυτή την θέση μετέρχονται οι διάφοροι 'Πεφωτισμένοι' για να κυριαρχήσουν επί της γης. Η προέλευσή της θέσεως αυτής ανάγεται στο λατινικό 'fiat lux' που με τη σειρά του προέρχεται απ' το ελληνικό 'γενηθήτω φῶς' που αναφέρεται στο βιβλίο της Γενέσεως, όπως προαναφέραμε. Η μάχη μεταξύ Χάους και Φωτός είναι αέναη. Ό,τι αντιλαμβανόσαστε δια των αισθήσεων ως διάσπαρτα κομμάτια αυτής της μάχης είναι η αντικειμενική πραγματικότητα.


'Το χάος γεννάει την τάξη', καταπώς είπε ο μεγάλος Νίτσε...